Повернення/обмін товару в інтернет магазині YAPIshop.com.ua
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» клієнт може протягом 14 календарних днів з моменту купівлі повернути товари, придбані в інтернет-магазині "YAPI shop" за умови виконання всіх норм, передбачених Законом.
Стаття 9. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів": Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або за іншими причин, з яких він може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти календарних днів, за винятком дня покупки.
НЕ підлягає поверненню чи обміну товар:
• якщо втрачено його товарний чек (накладну), видану покупцеві разом із проданим товаром;
• якщо товар використовувався;
• якщо пошкоджено упаковку (без упаковки);
• якщо він відноситься до одного з видів товару:
гребінці, гребінці, масажні щітки
одноразова продукція
кисті та набори кистей
голки, комплектуючі та аксесуари
пилки, бафіки, полірувальники
манікюрні інструменти (в т.ч. фрези)
лаки та гель-лаки, гелі
Проведення обміну чи повернення товару?
Повідомте менеджера інтернет-магазину про проведення повернення/обміну в телефонному режимі.
Відправлення здійснюється Новою Поштою за вказаною адресою менеджером.
Оплата зворотної доставки провадиться клієнтом.
У комплекті з товаром мають бути представлені:
товарний чек відповідний товару (термін з покупки не повинен перевищувати 14 календарних днів);
упаковка (у належному товарному вигляді);
на товарі повинні бути відсутні ознаки його використання.
При порушенні дотримання вищезазначених вимог, можливість повернення або обміну відсутня.
Після вивчення всієї наданої інформації протягом 3-х робочих днів менеджер зв'язується з вами, для обговорення всіх можливих варіантів вирішення проблеми.
Варіанти:
Дефект товару підтверджено. Вимога - обмін на аналогічний, здійснюватися за допомогою самовивезення товару клієнтом, або доставки кур'єрської служби Нова Пошта.
Дефект товару підтверджено. Вимога - повернення коштів, здійснюється за допомогою додатка Приват 24 або готівкою в інтернет-магазині.
Дефект товару підтверджено. Вимога - ремонт, менеджер здає товар у сервісний центр, де протягом 14-30 днів здійснюється його діагностика та ремонт, за рахунок інтернет-магазину.
Дефект товару не підтверджено. Пошкодження сталося з вини клієнта, товар передається до сервісного центру, ремонт здійснюється протягом 14 днів, рахунок клієнта.
Усі дії щодо зворотної доставки товару на повернення/обмін оплачує клієнт.
Отримавши товар від кур'єра або на місці видачі Нової Пошти, Ви даєте згоду про якість та комплектацію товару.
Переконливе прохання оглядайте цілісність товару виключно на місці видачі.
У разі виникнення проблем, надайте нам своєчасну інформацію, спасибі за розуміння.